BLOGERKA ROKU NAKONEC JSEM, ALE ...

31.12.2016

TOTO JE DŮVOD PROČ PÍŠU DENÍK RAKA:
Ahoj Teri, chci ti napsat, že mě to opravdu mrzí, že jsi nevyhrála:(( Ale! Myslím, že je důležitější že pro mě, pro Radku, Jarku, Janu a všechny ostatní,co ti fandíme a máme tě rádi jsi vyhrála TY:)) Téma Rakovina pro ostatní, co to nezažili asi není tak populární... Včera jsem sledovala živě přenos se svým mladším synem a ten se divil, proč brečím a fandím Deníku raka? Vždyť je tam youtuber (nevím kdo) a ten je dobrý! Pohladila jsem ho po vlasech a řekla mu: víš Marečku pro mě znamená tenhle deník strašně moc! Jediná Tereza mně pomohla z toho nejhoršího - překonat ten strach.... a jít do boje s tou mou ošklivou nemocí.. Doufám, že až trochu povyroste a bude chytřejší pochopí o co jde... Takže za mě jsi vyhrála:))
(Čtenářka Dáša)

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky