BÝT, BOJOVAT, MILOVAT

29.11.2017

Dobré ráno, tak já už Žena a život mám, vykoupila jsem jednu trafiku :-) Tak si ji pěkně prolistujte a zastavte se na stranách 64-70.
Hele, příběh o mně už znáte, takže ten si přečtou ti, co ho ještě neznají, ale seznámíte se s Petrou a Andreou. Jako klobouk dolů před nimi. Mimochodem, Petra má skvělý e-shop s doplňky EM-decor, takže jestli sháníte nějaký originální vánoční dárek, tak na to koukněte.
Bylo mi ctí potkat se s těmito dámami osobně. Jestli se nechcete nechat pohltit tím předvánočním stresem, tak si dejte nohy na stůl, přečtěte si jejich příběhy a nechte ty Vánoce tak nějak plynout.
Krásný den všem!


© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky