NETRADIČNÍ PLATBA

24.10.2019

Dneska zážitek v jedné veganské restauraci: naložila jsem si jídlo na váhu, chci platit, ale prý se jim ten den rozbil terminál. Hotovost jsem bohužel neměla. Obvykle by vznikla nepříjemná a složitá situace, ale opak byl pravdou. Sympatický mladík nic nehrotil:
"Máte internetové bankovnictví?"
"Mám"
Napsal mi rychle na kus papíru číslo účtu a částku.
"Moc se vám omlouvám za vzniklou situaci a přeji dobrou chuť."
Někdy mám pocit, že se svět zbláznil a pak se to zase vyváží takovým zvláštním klidem a dobrem.
Tak jsem se dobře najedla a po návratu do kanceláře jsem oběd uhradila.
Jop!

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky