Napsali o Deníku raka

17.09.2017
Foto: Jan Sváček, Mafra
Foto: Jan Sváček, Mafra

"Po přečtení těchto stránek si člověk uvědomí, co má opravdu smysl."

"Otevřeně o nemoci, bolesti, pocitech strachu...poučné, dojemné, a někdy až neuvěřitelné."

"Konečně jsem našla někoho, kdo se toho nebojí. Já sama bojuji už několik let a zatím jsem se setkala jen s odmítáním a zlobou. Skvělé, děkuji."

"Nejúžasnější blog, který jsem kdy četla. Jen tak dál. Jste skvělá a silná bytost."

Foto: Jan Sváček, Mafra
Foto: Jan Sváček, Mafra

"Dnes jsem tento blog našla a nemohla se odtrhnout, prolezla jsem to tady horem dolem. Jsem nadšená. Taky se biju a doufám, že vyhraju. Děkuji a určitě budu sledovat i nadále."

"Terezka je úžasná bytost, která pomáhá mnoha lidem svým přístupem k této nemoci..."

"Nejúžasnější blog který jsem kdy četla. Jen tak dál jste skvěla a silná bytost."

"Tak jsem knihu včera dočetla, smekám před Vámi Terezko jak jste vše zvládla a pořád zvládáte :-)Držím Vám všechno co se dá a at jste fit.Jste skvělá..."

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky