TERAPIE SDÍLENÍM

03.06.2019

V posledním článku jsem zmínila, jak moc mě obohatila květnová setkání s vámi. V Hradci jsem se cítila moc dobře, měla jsem možnost navázat i další přátelství a jelikož Vojta tam byl se mnou tak mi jen potvrdil, že některý lidi jsou vážně úžasní. Přespali jsme u mojí čtenářky Majdy, kterou jsem doposud osobně neznala, dlouho jsme si psaly. Hodně mi setkání s ní dalo. Je velmi vnímavá a velmi pozorná, nějak jsem to ten víkend potřebovala zažít. Domů jsem odjížděla s pocitem, že svět je naprosto v pořádku, i když jsme si mezi sebou povídaly i o věcech, které v pořádku nejsou. Ale najednou byly.
V Českých Budějovicích se mne ujaly úžasné koordinátorky Mamma HELP. Pomohly mi s organizací, staraly se o mne jako o princeznu a ještě mně rovněž poskytly azyl. Musím jejich práci vyzdvihnout. Cítila jsem se mezi nimi dobře a věřím, že to samé prožívají i ženy, které tam mají možnost přijít na terapii a sdílet své pocity. Ženy, choďte tam. Nemějte vůbec strach se sdílení. Došlo mi tam během besedy, že se od nemoci myšlenkově utéci nedá. Stejně Vás to doběhne. Nemluvit o tom znamená jen oddalovat problém. Odpojit se je jen otázkou tikající bomby v hlavě. Každá nemoc člověka nějak zasáhne a rakovina není žádná procházka růžovým sadem. Ovlivní nejen naší psychiku, ale i vztahy. Nebojte se využít této pomoci. Dámy jsou tam pro vás a mohu vám garantovat, že tam se vám podaří otevřít a pobavit se o tom s někým, kdo si prošel tím samým a bude vám velmi rozumět.
Děkuji také paní redaktorce Českého rozhlasu České Budějovice za milý rozhovor. Sama je bývalou pacientkou a tak jsme si mohly notovat, byť ona rakovinu prsu a já lymfom. Pocity z rakoviny jsou ale totožné.
Došlo mi na těchto besedách, že lidé jsou ochotni opravdu poslouchat, naslouchat, přijdou si povídat, chtějí se vzájemně poznávat. Myslím, že dodnes všechno co tam bylo vyřčeno v nás rezonuje. A to to nebylo vůbec žádné depresivní, ba naopak jsme se i hodně smály. O tom, jaký je ten život zajímavý projekt. Měla jsem možnost poprvé veřejně přečíst pár článků i z druhého dílu Deník raka a všechno co tam je tam být má. Potvrdilo se mi, že některé věci, o kterých jsem tam psala, se už dávno dějí, nebo staly. A bylo to dobře, že se staly :-)
Jsem ráda, že jsem poznala nové lidi. Jsem ráda, že jsem poznala jak funguje Mamma Help a jsem ráda za to, že můžu cestovat a sdílet s vámi to, co se děje mně.
Má to smysl

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky