UKONČENÍ ČINNOSTI NA TOMTO BLOGU

01.01.2020

Milí přátelé,

Ráda bych vám popřála všechno nejlepší v novém roce. Hodně spokojenosti a pevné zdraví. Zároveň mám pro vás hned na začátku roku důležitou zprávu.

Rozhodla jsem se ukončit svoji činnost na blogu Deník raka. Cítím, že je čas jít dál a jinou cestou. Přeci jen jsem tu s vámi sdílela bez mála čtyři roky svého života. 1 360 dní. To je dlouhá doba. Bylo to intenzivní, bylo to na dřeň, někdy jsme se i zasmáli... Několikrát už jsem s myšlenkou skončit koketovala a po důkladném zvážení jsem se nakonec definitivně rozhodla. Pět minut po dvanácté. Změna je život a na každém konci je hezké, že něco nového začíná. No ne?
Tento rok oslavím čtyřicáté narozeniny, takže už budu velká holka  Bude to opět bohatý rok, v to věřím.
Pokud vás i nadále zajímá moje pisatelská činnost nebo mé počiny a aktivity, budu občas přispívat na blog Tereza Schillerová blog (facebook), instagram a na web Tereza Schillerová.

Díky, že jste tu se mnou byli, díky za vaší zpětnou vazbu po celou dobu, díky za to, že jste mě motivovali k tomu vydat tento blog knižně, a věřím, že s některými z vás se nevidím naposledy. Všechny naplánované události na tomto blogu platí. A co pro mě stále platí je, že "Kde je život, tam je naděje".

Mějte se ladně a opatrujte se!

Vaše Tereza

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky