Přípravy na náročný den

19.11.2019

Zítra mě čeká náročný den. Respektive jen si odskočím do Thomayerovy nemocnice na jednu konferenci, kde budu číst pár úryvků z Deník raka - první díl. Pamatuji si, jak jsem jednou o takovém autorském čtení psala a o tom, že je určeno pro zdravotníky a jedna paní mně přes zprávu poslala "ultra hejt", že jí to zvedlo ze židle...jestli bych se neměla už zklidnit a přestat se všude zviditelňovat a taky že jsem trapná. Někdy dostanete mokrým hadrem přes ksicht ani nevíte jak :-) No, moc jsem si to líbit nenechala. Zvláštní, jak si někteří lidé vytvářejí domněnky a podsouvají vám nepravdy. Ale naučila jsem si nic neobhajovat, protože někteří lidé slyší jen to co chtějí a možná ani netuší, že by se vás mohli dotknout.
I zítra bude toto čtení určeno pro zdravotníky. Samozřejmě, že nedělám odbornou přednášku a nedávám kázání. Bože! Bavíme se o komunikaci mezi pacientem a personálem. Je to vždy velmi přínosné a poučné pro obě strany. To je to co mi kompenzuje moje emoce a vypětí, protože vracet se k těmto prožitkům formou čtení je pro mě docela síla. Tři dny je mi pak špatně. Ale vážně. Vím, jak je to pro mne stále citlivé. Není divu. Tento rok je to ale poslední čtení a pak už mne čekají jen literární radovánky a další psaní.
No a odpoledne nebo k večeru se spustí předprodej mé nové knihy. Tak zůstaňte naladěni a zítra uveřejním dostatečné informace a vše se dozvíte.
Bude toho hodně a tak jsem si zapálila kávovou svíčku, dala nohy nahoru a budu relaxovat.
Zdar a sílu nám všem

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky