A JE TU ZASE BLOGERKA ROKU

13.10.2017

Mám dilema.Zase po roce se rozjely nominace na Blogerku roku a jak jsem koukala, tak můj blog je již nominován. Pamatujete ještě na to, jak jsem stejně ve finále nevyhrála a nikoho z nás to "nemrzelo"?:-) A vy jste byli neuvěřitelně báječní jak jste mě podporovali!!!Všichni totiž moc dobře víme, že NAŠE VÝHRA JE ZDRAVÍ.

A tak si tak říkám, jestli má vůbec cenu vás tu opět vyzývat k hlasování (jestli teda vůbec bude potřeba) anebo to spíš nechat být. Blog jsem založila před rokem a půl s cílem inspirovat svým příběhem ostatní a nebát se psát opravdu otevřeně a bez příkras. A to se povedlo. Dokonce jste tu se mnou přečkali i to knižní vydání :-) Takže chybí nám tu něco? Nechci tu soutěž nijak znevažovat, protože mi určitě hodně pomohla a díky ní jsem dostala hned tři nabídky na vydání knížky, zajímala se o mne média, pozvali si mě dokonce do DVTV...byla to docela jízda na tygrovi. A já jsem už tehdy mohla ty nabídky na vydání knihy odmítnout, protože jsem díky své proaktivitě našla nakladatele ještě dříve než si anketa Blogerka roku našla mě. Ale pořád u mne převládá pocit, že toto téma, prostě nemá nikdy šanci vyhrát. Kdybyste snad ale chtěli nominovat jiný blog, který máte rádi, tak můžete na www.czechblogawards.cz/
A jestli si chcete připomenout můj článek právě o finálovém večeru tak ho k tomuto příspěvku přikládám link hned podpříspěvkem.
A díky za váš názor :-)
Krásný večer a blogování zdar!
Tereza
Jaký byl finálový večer Blogerka roku 2016 se můžeš dočíst zde



© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky