Děkuji za 12 000 čtenářů

19.08.2019

Za poslední týden se na můj blog přidalo téměř 700 nových čtenářů, které tu tímto srdečně vítám. 🌷
Moji cestu životem už tak sleduje 12 000 lidí. Cítím vůči tomuto číslu odpovědnost a moc děkuji za to, jak mě podporujete a pomáháte mi. Držte mi palce dál, prosím.🙏 Toto léto jsem si opravdu mákla. Hodně jsem psala, abych mohla nabídnout všem kdo mě rádi čtou zase něco nového. Hodně jsem se realizovala a musím se pochválit. Takhle bych si to přála na pořad. Byly to radostné i krušné dny co stály za tu námahu.
Moje kniha Princezna Psycho vyjde již 30.8. Těším se až ji budu držet v ruce. Je to kniha, která v mém životě bude hrát vždycky důležitou roli. Hlavní hrdinka v ní totiž našla vlastní identitu. Tak jako já🙏🎉🔜🥂

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky