BROUK JE LEPŠÍ V PUSE NEŽ V HLAVĚ

01.09.2019

Bangkok 2011. Poprvé v Thajsku. Foto jako důkaz, že jsem byla kdysi mladá. Brouka v hubě a ne v hlavě. Ve třiceti jsem na to ještě měla nárok. A jela bych tam hned. Nicméně při té představě mě děsí, že mi zase natečou nohy v letadle, protože svých 175 cm budu muset nějak vcucnout do toho mini prostoru v ekonomické třídě, kterou přezdívám lidově "prasečák". Postupem věku už nejsem takovej batůžkář a dobrodruh. Už chci mít komfort, na pokoji teplou vodu a splachovací záchod. Na spaní potřebuju špunty do uší, kozlík lékařský a kvalitní matraci. Pokud je v místnosti klimatizace, nesmí mi foukat za krk, což většinou tak bylo v těch lepších pokojích, takže se nedalo stejně spát. Pamatuju si, když jsme do Thajska poprvé vzali Vojtu. Bylo mu za pár dní pět let. Padli jsme do postele jednoho hostelu jako zbití. Nad postelí byl obrovskej větrák a mě tehdy pohltila panická úzkost z toho, že se ten větrák urve a spadne na něj. A tak jsem ho celou noc hlídala. V pět ráno začaly modlitby mnichů z nedalekého chrámu. Došlo mi, že jsem dvě noci nespala - díky cestě a díky větráku. Rozjela se mi pásmová nemoc, kterou jsem ale záhy zažehnala, protože jsme popojeli k moři a tam už díky relaxu odešly všechny sračky světa a začala dovolená. Ale stejně. Mám intenzivní pocit, že už to nikdy nebude jako dřív. No nebude. A strach z toho vydat se takhle daleko určitě zase překonám. Mám ráda výzvy. Kdybych zítra vyhrála v loterii tak první do čeho bych zainvestovala, by byla pořádná dovolená. Protože té není nikdy dost. Někde jsem nedávno četla, že po čtyřicítce by měli lidi pracovat tak tři dny v týdnu a více ne. Hele...něco na tom bude. Na druhé straně, není nic více nebezpečného jako zahálka. Nicméně tu já od léčby neznám. Mám jen intenzivní pocit, že jsem všude zanechala už tolik energie, že koupit letenku přes půl světa a zůstat tam dlouho by bylo vlastně to, co by mě potěšilo v současné době nejvíc. A klidně bych vystoupila z letadla s nateklýma nohama, nevychrápaná a spruzená . Za ten klid by mi to stálo.
Tak jindy no. Všechno má svůj čas a prostor 🙂
#denikraka #denikraka2 #terezaschillerova #bangkok🇹🇭 #thailand #2011 #free

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky