DENÍK RAKA VYJDE KNIŽNĚĚĚ!!!

28.12.2016

Nechci předjímat, ale ptáte se mne tolik často, kdy už TO vyjde konečně knižně a tak tedy s radostí v klávesnici tímto oznamuji, že jestli vše půjde podle plánu, který jsme si s nakladatelem včera hrubě nastínili, tak DENÍK RAKA vyjde v březnu 2017. Jsem moc ráda, že se měsíce mojí práce konečně zúročily !!!! :-) Ale hlavně mám radost, že můj příběh poletí i mimo facebook a třeba pomůže i dalším lidem. Ještě vás tu s tím určitě párkrát otravovat budu, založila jsem si na to speciální album)) Mějte se mnou trpělivost, prosím 
Krásnou sobotu všem a já za chvíli vyrážím na další kurz tvůrčího psaní.
Tereza

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky