GOOGLE vs SELSKÝ ROZUM

16.10.2017

Dřív to byla knížka Domácí lékař, kam jsme všichni chodili na rady, když nám doma něco bylo. Jenže dneska máme Google. Přiznejte se. Kdo z vás si běžně googlí příznaky nemocí? Asi nás nebude málo:-D Jo jo i já patřím do klubu.

Na jaře roku 2015, kdy se můj stav už rapidně zhoršoval a já jsem pořád vše sváděla na počasí a na alergii (kterou jsem nikdy a na nic neměla), tak jsem si zadala do
Googlu "naběhlé žíly na krku", protože ty jsem měla naběhlé fest při běžné mluvě a pohled všech, co se se mnou bavili pravidelně sklouznul právě tam. Byla jsem i taková oteklá v obličeji, zarudlejší, včetně horních končetin...
No a Google mi tehdy vyhodil "Syndrom horní duté žíly." Vzniká prý jako následek omezení toku krve horní dutou žílou a můžou za to třeba i nádory v mezihrudí.
Já a nádor?? Nesmysl...Google kecá.

Hele nekecal. V sekundě mi tehdy vlastně vyhodil celý můj doposud "skrytý" problém.

Na nádor se přišlo pár dní potom, protože rostl rychle a mně bylo čím dál tím víc dušno a divně.

Později jsem se snažila vygooglit, proč se mi nádor udělal právě v mezihrudí. Proklikala jsem se k čínské medicíně a díky Googlu jsem našla knihu, kterou jsem přečetla jedním dechem. Byť byla určena spíše pro odborníky, tak se mi i přesto podařilo pochopit souvislosti a systém čaker.

Je jedno, jestli máte rakovinu, opar, zablokovaný sedací nerv nebo hemoroidy. Už negooglím proč asi, ale jak se dá daný problém co nejlépe vyřešit. Většinou s tím otravuju mojí drahou kamarádku Adél (touto cestou jí velmi děkuji:-D), takže Google je až na druhém místě...ale co chci říct a co jsem díky Googlu našla v knihách o čínské medicíně je jednoznačně toto: každý problém v těle vykazuje určitou nerovnováhu. Pokaždé, když se u mě něco vyskytne, tak se pokusím zklidnit, což znamená přesunout se do přírody, tam být na chvíli sama a přemýšlet o sobě jako o celku. Zhodnotím předešlé dny a záhy pochopím, proč mě trápí zrovna něco "drobného", co Vám ale i tak umí znepříjemnit život. Jelikož jsem typ člověka, u kterého psychosomatika funguje zcela učebnicově, tak pohled na sebe jako na celek je nevyhnutelný.

Nedávno mi lékařka naměřila vyšší tlak 130/90. Dostala jsem Holtera. Ten přístroj mě tak neuvěřitelně sral, že výsledky nedopadly moc dobře. Z 60% byl tlak pořád zvýšený. A co myslíte? Hned mi dala prášky na vysoký tlak.

Sedla jsem k počítači a vygooglila jsem vysoký tlak. Všechny ty řeči o stresu, nadváze..tam prostě byly, ani jsem nebyla překvapená.
Došlo mi, že pár dní jsem měla skutečně stresových. Nějak se mi to v hlavě špatně přepínalo a stres jsem přestala zvládat. Proč se tedy divit tomu, že mám vyšší tlak?: protože jsem sama sebe pod tlak dostala.
Nezbývalo tedy než se zklidnit, zapůjčit si měřič tlaku a pár dní se sledovat. Do přírody jsem začala chodit 2x denně, protože mi to současný stav zatím stále umožňuje. Doktorka říkala, že rekreační sport a úbytek váhy to můžou vyřešit.
Za pár dní byl tlak daleko lepší, ba co víc - byl normální. Ty léky co mi lékařka dala, jsem ještě nenačala.

Google se evidentně chová tak, jak chceme. Můžeme mu to věřit, ale nemusíme. Vnímat sebe, jako celek se všemi souvislosti je nad všechny Googly na světě.

Řada věcí se dá opravdu celkem šikovně odblokovat během pár dní. Rakovinu bych si odblokovat asi opravdu neuměla, to už je příliš těžkej a energeticky zanešenej průser, ale na takový běžný věci někdy stačí naslouchat sám sobě. A když se vám to podaří zastavit se, tak zjistíte, že jste zablokovaní všude možně. To je pak stav, který má potenciál na slušnou depku:-D Takže pozor na to. To už je i na Google moc složitý.

Jo jo zdraví je nejvíc. A proto jsem se včera stihla večer šeredně říznout nožem do prstu. Krve jako z vola. Dneska už je to lepší. Tak jsem šla do přírody se projít a z té procházky mám puchejř.
Víte, někdy ani pozitivní mysl nestačí na některý věci, takhle to prostě nefunguje: někdy stačí si vzít pořádný ponožky a neřezat nožem zmrzlý maso :-D
Víc toho selskýho rozumu a bude to cajk!

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky