HAIR

11.01.2019

Asi tak rok po léčbě jsem si dorůstající vlasy pořád zkracovala a byla jsem vlastně vnitřně přesvědčená, že u krátkého sestřihu zůstanu. Připadalo mi to praktičtejší a vůbec to mělo v jisté fázi docela šmrnc. Tedy do doby, než přišla fáze Wimbledon, tedy tenisák, pak fáze zahradnická - květák, který se nedal absolutně vypěstovat v květák vzhledný obecný. Pak byla mořská fáze - vlnka á la třicátá léta, která se mi dělala nad čelem tak vehemetně, že lidé až málem prskali smíchy. Ta vlnka nešla vůbec narovnat. Zkoušela jsem i žehličku, ale všechno marný.
Dokonce jsem se radila tady na blogu a čtenářky kadeřnice poradily. Docela to nakonec vychatal kondicionér, který mi časem vlasy zjemňoval a jak dorůstaly, tak se postupně zase z fáze farmářské - tedy ovečka Shawn, staly rovné nebo mírně vlnité.
A vnitřní přesvědčení o krátkém sestřihu mi moc dlouho nevydrželo. Měla jsem dlouhé vlasy celý život a začalo se mi po nich stýskat. A tak teď 3,5 roku od léčby se ze mě stává regulérní mánička.Jo, bodejď by ne, když ta postfáze je vlastně známka punku.
Proč řešíš vlasy? Proč řešíš jak vypadáš? Měla bys být ráda, že jsi to přežila a hlavně odpočívat!
Slyšely už jste někdy tyhle věty?
Také vám nedávají smysl? Nedivím se!
Řešme vlasy, řasy, rtěnky, šminky, voňavky a taky co na sebe. Nejsou to blbosti, je to součást života, který po léčbě nekončí. Během nemoci jsem si zakládala na tom, že jsem pořád vypadala dobře. Byť s průserem na krku. Dávalo mi to pocit, že tu pořád jsem.
To, že člověk absolvuje aperolový mejdan ještě neznamená, že na sebe zanevře. Ba naopak! A sedět doma se založenýma rukama, koukat do stropu a nutit se odpočívat, když máte tu neskutečnou potřebu žit?
Já myslím, že jsme se naučily tělo poslouchat a když si chce lehnout, tak se s ním jdeme se zavrtat do peřin. Ale jjinak do starýho železa ještě vážně nepatříme.
Fotka je z rána taková civilní v cuku letu, žádný špulení rtů.. Začala jsem den takovou jemnou rtěnkou, ale v poledne jsem ji vystřídala za sytě červenou. Protože, jak mi nedávno pravila jedna paní pokladní. Kombinace této bundy a červené rtěnky je prostě very šik!A co vy? Nechaly jste si vlasy po léčbě dorůst, nebo jaké máte plány s vlasy jste-li nedlouho po léčbě?Krásný víkend. Vlasům i rtěnkám zdar! :-)

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky