KDE NA TO BEREŠ SÍLU?

14.11.2017

Často mi píšete do zpráv, kde na to všechno beru sílu? Jak si můžu po tom všem, čím jsem si prošla a při tom všem co se děje pořád udržovat optimismus.

Po pravdě, sama to na první dobrou neumím pojmenovat. Kde se ve mně bere tolik síly? Řeším stejné problémy jako vy a i ty nejvíc všední mě někdy dostanou do kolen. A někdy přijdou na řadu i opravdový špeky. Naučila jsem se věřit si (což byla složitá cesta) a pokud sami sebe přesvědčíte, že veškerá rozhodnutí jsou ta správná ta...k o sobě konečně přestanete pochybovat. Zmizí strach. Neztrácíte čas užíráním se a přemýšlením o sobě, jestli jste špatní nebo dobří....beru se takovou jaká jsem a já už se znám. Vím, že jsem dobrá. Naučila jsem se zasmát se chybám a nedostatkům, které mám. Umím přijímat pomoc od lidí, kteří mi ji nabízejí a taky si o ni říct. Umím opouštět ty, kteří si mě už nezaslouží. Už se za nic nekritizuji. Jsem přece jenom člověk! Celý život jsem se kritizovala a byla na sebe přísná. Jednoho dne jsem to zkusila dělat přesně opačně. A proto vím, že když se rozhodnu pro to trpět a trápit se, tak se řítím do průseru. Nemám jinou volbu, než myslet na sebe, na svého syna a dělat vše tak jak cítím. A jak jinak by se to mělo dělat?

A co mě zachraňuje nejvíc? Kvalitní vztahy, spřízněné duše, přátelství. Protože tam člověk najde pomoc, načerpá energii a má sílu jít dál. A taky se snažím udržet si mladistvou mysl. Neztrácím humor a čím víc černý je, tím líp. Neztrácím naději. Jsem pořád tady a chci si život udělat hezkej. Jenže pak narazíte. Protože jednodušší je udělat si život složitej a hnusnej. A stát na tý pomyslený křižovatce na varixech celej život a pak toho litovat, to opravdu není můj styl. A sebrat k tomu odvahu je opravdu boj. Boj proti zvyklostem. Budu se vždycky odlišovat a jsem za to moc ráda. Doufám, že se bude jednou odlišovat i můj syn. Moc bych mu to přála. Protože jenom takoví lidé umí ty hranice posunout dál.

Moc děkuju za to, co mi píšete, každá zpráva od vás mne moc moc těší a usvědčuje o tom, že má smysl v tom pokračovat dál. To vy máte velký podíl na tom, že mne neopouští vnitřní síla a nabíjíte mne novou energií.

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky