KLOBOUK DOLŮ

19.10.2017

KLOBOUK DOLŮ

Skutečné příběhy. To jsou ty, které nás inspirují, protože se doopravdy staly.
Znáte ten můj a přečetli jste si zajisté i další, ať už zde na mém blogu, nebo kdekoliv jinde.
Pohled pacienta na onkologickou léčbu a jeho sdílení může pomoci ostatním - byť už tím, že ví, co ho čeká, anebo pocitem, že v tom není sám.

Jenže za tou onkologickou léčbou není jenom pacient, ale tým odborníků - lékařů i zdravotních sester. Možná se na ně trochu zapomíná. Právě jim vděčíme za záchranu života. To oni zasvětili prakticky celý svůj život tomuto oboru a díky nim se onkologie stala jedním z těch oborů, který se velmi progresivně vyvíjí.

Měla jsem včera tu čest být hostem akce KLOBOUK DOLŮ, kterou pořádal Dialog Jessenius. Tento event byl určen pro zdravotnické pracovníky v onkologii.

Ředitelka Michaela Tůmová mne seznámila s doc. MUDr. Petrou Tesařovou. Dámy, věřím, že ji všechny velmi dobře znáte, protože vy všechny co jste prošly diagnózou rakovina prsu a její péčí tak o ní jen básníte. A víte, že se Vám vůbec nedivím? Je to neuvěřitelně charismatická a rovněž i vtipná dáma.
"Jé, vy jste ta slavná bloggerka," praví mi paní docentka.
"Paní docentko a Vy jste Ta bohyně, o které pacientky jen básní."
"Ale jděte.."

Hele, včera jsem se v těch krásných prostorách Clam-Gallasově paláci v Praze stihla párkrát dojmout. Při zpěvu Štefana Margity jsem měla husí kůži a jeho slovní doprovod mezi písněmi vehnal slzy do očí nejenom mne.

"Kdybych mohl, paní docentko zachránit svým zpěvem Vaše pacientky, tak budu zpívat 365 dní v roce."

Potkala jsem na akci i pacientku paní docentky Tesařové, která budou součástí vyprávění v Žena a život, které v současné době dává dohromady redaktorka Denisa Prošková. Určitě to bude silné.

Asi jako tento večer.
KLOBOUK DOLŮ Míše Tůmové a Dialog Jessenius za to, jak prospěsné věci pro onkologické pacienty i odborníky v tomto oboru dělá. Nejenom v tomto měsíci říjnu, který se více zaměřuje na projekt Ruce na prsa, ale celoročně s cílem rozšířit informovanost široké veřejnosti o závažných onemocněních, jejich průběhu a léčbě a tím zlepšit komunikaci mezi zdravotníky a pacienty.

Těším se na další milou spolupráci a děkuji, že mohu být součástí.

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky