NA DOBROU IMUNITU JE DOBRÝ ZŮSTAT IMUNNÍ :-)

07.11.2017

Klasická fotka z čekárny, a opět nechybí vaše a moje
oblíbené díry na kolenech :-D Ale dneska bylo čekání ultra
rychlý. Na imunologii kam chodím, jsem vždycky vyřízená v cuku letu.

Přicházím po 3 týdnech od odběrů

"No, tak tu máme výsledky," praví lékař.

"A jak to se mnou vypadá," ptám se.

"No, na to, co máte za sebou se ta imunita jeví docela
dobře, čekal jsem to daleko, ale daleko horší."

"Co ty léky které jsem vám dal?"

"Bylo mi po nich strašně zle."

"No, ono se to občas stává. Tak dáme něco jiného....Jinak máte
zvýšené EB viry..."

Doktor ještě vypisuje zprávu a předává mi do ruky i výsledky
krve.

"To máte, až půjdete třeba zase někam jinam, ať se můžete "pochlubit."

"No, upřímně....už se mi nikam jinam ani moc nechce, vezmu to
s sebou na hematologii, až půjdu zase na pravidelnou kontrolu..."

"No, jen si nemyslete, lékaři vám už nikdy nedají pokoj..."

Super završení dialogu. Majstrštik.

Možná by bylo dobrý, kdyby pojišťovny dávaly na předpis
revolver a mohli jsme se už v ordinaci rovnou zastřelit, nemyslíte? (Ale
to už jsem si řekla jen pro sebe)

A jelikož tomu tak není tak jsem vystřelila směr lékárna,
vyzvedla jsem si nové léky, zaplatila "třistašede" a budu je šňupat, aby na mě
nevlezl v tom zimním období žádnej bacil a imunita nedostala na frak.

Pak usedám v metru a studuju ty výsledky a koukám, že
hodnoty těch EB virů jsou za hranicí všedních dnů, takže tomu už vůbec
nerozumím. Slovo "zvýšený" mi k tomu nesedí. Možná mega zvýšený :-D

Pořád se něco děje, takže doktor měl pravdu...hlavně si
nemyslet, že to jednou skončí :-DD Tak si to holt zase musím zjistit sama co to
znamená takový hodnoty.

Ale živote je krásnej jo, na to nezapomínat i přes dočasný
zmatek v hlavě !!! :-DD


© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky