Deník raka má i knižní vydání

18.09.2017

Čtenáři mne od začátku založení blogu pořád poňoukali ať to vydám knižně. Dobře se jim to četlo a jelikož každý nemá účet na facebooku, tak by se zvýšila šance, že by se můj příběh dostal k více lidem. Rozhodla jsem se tedy začít hledat někoho kdo knihu vydá na vlastní náklady. No...začátek nebyl vůbec jednoduchý, spíše zoufalý. Ale líná huba holé neštěstí. Ptala jsem se všude možně. Pak mne napadlo sejít se s kamarádkou Radkou Havlenovou, která už vydala knihu Kočka v síťi.  Doporučila mi ať se obrátím na Davida Laňku z No Limits Art.

"Pošli mu rukopis klidně celej, on si to přečte a dá Ti vědět."

David si to opravdu přečetl a napsal mi: "Tak jo, já do toho jdu."

Splnil se mi sen.


Knihu jsme pokřtili v březnu 2017. Kmotry knihy jsou Zlata Adamovská a Adéla Blažková.

Jelikož Deník raka vešel do povědomí lidí hlavně jako blog, rozhodli jsme se s Davidem Laňkou, že vyjde i jako e-kniha. Ale první podnět na e-knihu vzešel od mých nevidomých čtenářek. Chtěla jsem vyhovět i jim. Jsem moc ráda, že se to povedlo.

Kniha je k dostání v knihkupectvích i v různých e-shopech.

Blog Deník raka byl v listopadu 2016 nominován v kategorii LIFE v anketě Blogerka roku. Dostala jsem se až do finále a skončila na 7.místě.

Mám už připravený 2.díl a momentálně "šikanuji" Davida (no moc se nenechá), aby to risknul podruhý a moje vyprávění mohlo pokračovat....Já se nevzdám, to není můj styl :-) Sorry Davide...

Jinak David Laňka je daleko větší spisovatel než já. Nejenom spisovatel!  Až si ho vygooglíte, tak uvidíte sami :-)

                                      David Laňka
David Laňka

Anotace knihy

Otevřená, upřímná a schopná nemilosrdně pojmenovat všechny stavy, které provázejí léčbu rakoviny. Právě taková je zpověď blogerky Terezy Schillerové, která po celý rok na svém blogu zaznamenávala své zážitky z boje s touto nemocí. Hodiny čekání na vyšetření, na výsledky, na chemoterapie... Naděje, deprese, bezvýchodnost, radost z každého zlepšení... Život s rakovinou je životem doslova na emocionální houpačce a autorka se nestydí přiznat, že pod vlivem nemoci často reagovala nepřiměřeně, sobecky a zaznamenává, jakým způsobem se její nemoc projevovala na vztahu s manželem, se synem.

Deník raka je strhující zpověď ženy, která svůj boj se zákeřnou nemocí, jež jí byla diagnostikována v pouhých pětatřiceti letech, vyhrála. Ale v každé bitvě, i té vítězné, vždycky něco ztratíte.

Vydalo nakladatelství No Limits Art s.r.o, Na Pankráci 14, 140 00 Praha 4
www.nolimitsart.cz

Copyright© Tereza Schillerová
Cover photo© Pavla Sirůčková
Sazba a obálka© Barbora Trachtová

Mediální partner knihy: časopis MŮJ SVĚT

Kniha vyšla 20.března 2017 a slavnostní křest se uskutečnil dne 22.března 2017 v Paláci Luxor na Václavském náměstí.

Kmotry knihy: Zlata Adamovská a Adéla Blažková

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky