PODĚKOVÁNÍ + PŘÁNÍ

22.12.2019

Milí přátelé,
Ze srdce děkuji všem, co jste mi přispěli na knihu Bez taháku. Nevybralo se úplně málo, ale bohužel to nebude stačit na celou realizaci. Dneškem přeprodej končí. Prala sem se jako lev, udělala jsem pro to maximum a také jsem zažila pár nečekaných věcí, o které jsem nestála. A vy nebuďte zklamaní z toho, že kniha nevyjde. Byla to šílená, ale zajímavá zkušenost. Peníze se vám vrátí zpět na účet tuším do dvaceti dní. O nic nepřijdete.
Přes Vánoce se od blogu odpojím, protože můj čas strávený na sociálních sítích za poslední rok byl poměrně intenzivní.

Ještě jednou díky za vaši podporu, čas a pomoc.
Přeji Vám všem pohodové a klidné svátky. Hodně zdraví!
Tereza

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky