PSYCHO TÝDNY

20.09.2019

Poslední týdny byly takové plné všeho možného a hlavně hodně pracovní. Až mi z toho přišla upomínka, že už dva měsíce neplatíme elektřinu, tak jsem dneska vyrovnala účty kde jsem mohla, nebylo to jenom toto 🤪
A speciálně pro křest jsem si koupila nový makeup, abych byla neodolatelná. Měl být hodně krycí a vydržet na ksichtě asi týden. Tak jsem ho pečlivě nanesla, načež kolem mne prošel Vojta a řekl: "Co to máš na obličeji? Vždyť ti vůbec není vidět obočí."
Tak jsem to zase smyla a vrátila jsem se ke svému vyzkoušenému makeupu, který používám už roky.
Najela jsem zase na klidnější režim, ale nevím, jak dlouho se to podaří držet pod pokličkou. Ale mám napsáno tolik dopředu, že to teď můžu už "jen" realizovat.
Ovšem nějaké to psaní mne také čeká a bude to pro mne něco nového, ale chvíli vás budu napínat, protože sama jsem z toho napnutá.
Brzy vložím nějaké fotky ze křtu a ti z vás, kdo jste tam chtěli být nebo se potkat a nemohli jste, tak jsem dneska vytvořila událost na 15. října v Praze - autorské čtení z mé nové knihy. Jukněte na to.
Díky, že jste tu Princezna Psycho masáž vydrželi. Jsem ráda, že moji radost sdílíte se mnou :-)
Vaše Psycho Tereza

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky