TAKOVÉ TO OSTATNÍ ...

17.10.2019

Děkuji moc zpětně za všechna přání k svátku, skutečně mne potěšila! Tento týden mám jako horskou dráhu a svátek jsem si chtěla více užít, ale došly síly. Nějak se mi na mé cestě potkalo příliš mnoho věcí a já jsem se přistihla jak koukám do stropu a říkám si, kam se to všechno hrne. I úspěšná cesta, na které je člověk spokojen je plná poznávání sebe sama. Je to cesta, která prodělává jednu rekonstrukci za druhou. Nikdy nebude dokonale rovná a hladká. Tak to prostě je.
Odškrtávám si po sobě spoustu úkolů a vím, řídím se hlavně tím, že žena může za den udělat opravdu jen dvě věci dobře. Být tu pro své dítě + něco k tomu (rozuměj vydělat peníze na složenky). Ostatní by ji nemělo tolik pohltit. Ale v tom "OSTATNÍ" je tolik věcí, že je někdy těžké se v tom vážně vyznat a nepodlehnout tlaku. Jestli mi jako rozumíte :-)
Důležité je se z toho nepo**t Na tom se shodneme!

© 2017 Deník raka. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky